16.7.11

H γυναίκα της ζωής μου

Ο τελευταίος χρόνος, ήταν για προσωπικούς και επαγγελματικούς λόγους, πολύ δύσκολος. Το κλισέ λέει οτι εκεί συμβαίνει κάτι που σου αλλάζει την οπτική της ζωής. Το κλισέ πολλές φορές, επαληθεύεται.

Η ιστορία λοιπον, έχεις ως εξής:
Η Τζώρτζια (ή αλλιώς "η κουμπάρα μου"), ένα βράδυ, λίγο μετά την πρωτοχρονιά, μου έστειλε ένα μήνυμα, με αφορμή ένα πόστ που είχα γράψει σε αυτό το μπλόγκ. Ανταλλάξαμε μηνύματα, συζητώντας τις ανησυχίες της. Σε 4 ή 5 dms, περιγράφοντας την ψυχολογία της και την σκεψη της, κατάφερε να με κάνει να καταλάβω πολλά για αυτή και περισσότερα για εμένα. Αν ανατρέξεις στο ποστ, θα καταλάβεις, πως η αντιδραση που ειχα πανω  σ' αυτό, μππόρεσε να με κάνει να πυροδοτήσω σκέψεις και συναισθήματα. Γιαυτό η Τζώρτζια, είναι η γυναικα της ζωής μου. Σε εισαγωγικά. Ή και όχι.
(Υ.Γ: To ποστ αυτό, είναι συνειδητά, ουδέτερο συναισθηματικα)

Κοίτα και το λινκ. Και διαδωσέ το:
(twitter:@geo_papz)



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου