6.1.11

The best day of my life- 33 & 1/2

Ηταν 6 το πρωί και μόλις είχα ξυπνήσει, βρήκα κάτω απο το δέντρο το παιχνίδι- γερανό που έιχα ζητήσει απο τον Άγιο Βασίλη, στη συνέχεια πήγα στο σχολείο και η αγαπημένη μου, η Αγγελική μου είπε οτι με αγαπάει και οτι θελει να ζήσουμε μαζί.

Κατά τις 10 παίξαμε μπασκετ και έβαλα 24 πόντους, Είχε πάει η ώρα έντεκα όταν ο φυσικός μου, μου έιπε οτι είμαι ιδιοφυία, και ότι αν δεν κάτσω να διαβάσω θα με κυνηγάει με το παλιό του πεζώ στους δρόμους για να με πατήσει.
Γύρισα σπίτι, δεν διάβασα, αλλά τελικά, με ένα παραξένο τρόπο κατάφερα να γράψω 19,675 στα μαθηματικά και να περάσω εκεί που ήθελα.
Είχε πάει 2. Γύρισα σπίτι, η Ειρήνη έιχε μαγειρέψει, συζητήσαμε λίγο για το μελλον μας, πόσα παιδιά θα κάνουμε, που θα μείνουμε και δίαφορα άλλα.
Στις 3 χωρίσαμε. Γύρισα σπίτι μου. Κοιμήθηκα για λίγες ώρες και ξύπνησα απο ένα εφιάλτη. Πήγα στη δουλειά., η γυναίκα μου (δουλεύαμε μαζί), με ρώτησε τι θέλω να φτιάξει για βραδινό. Έφτιαξε ρολό κοτόπουλο.Κατά τις 9 έφυγα απο το σπίτι.
Κατά τις δέκα, πήρα μια φίλη και πήγαμε να δούμε σε θερινό σινεμα, μια κλασσική ταινία που δεν είχα ξαναδεί. Μετά συζητήσαμε και μου έλυσε απορίες που είχα μία ζωή. 
Στις μία, γύρισα σπίτι, έβαλα να πιώ ένα ποτό, χαλάρωσα και κοιμήθηκα. 

5 σχόλια:

  1. Αυτή είναι μέρα. Leopold Bloom και μαλακίες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κουμπάρα, κάθε φορά που κάνεις κομεντ, το γκουγκλ αποκτά ένα ακομα χιτ.
    Βαμ,σε ευχαριστώ, η αλήθεια έιναι ότι ήταν λίγο κουραστικη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η καλυτερη μερα της ζωης σου δεν εχει ιχνος Twitter και ιντερνετ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή